Westzaans Dameskoor
Samen zingen geeft plezier!

40-jarig Jubileum-/Benefiet concert KWF
Opgedragen aan Corry Siffels
Zondag 26 maart in de Zuidervermaning
De opbrengst van dit concert is geworden € 905,--

Hartelijk dank aan alle medewerkers en aanwezigen voor dit fantastische resultaat en een geweldige middag.

Over ons

Ons koor is in 1982 opgericht door een aantal moeders, waarvan de kinderen op het kinderkoor de Westzaanse Kikkers zaten. Riet Koomen, Corry Siffels en nog een aantal andere ouders vonden het jammer dat hun dochters bij het bereiken van de middelbare schoolleeftijd niet meer wilden zingen. De gedachte was: “Als we een dameskoor oprichten, dan kunnen die kinderen doorstromen”, want er zaten leuke stemmetjes bij. Met steun van de Westzaanse Gemeenschap werd het Westzaans Dameskoor opgericht. We zijn met 18 dames begonnen.
Onze dirigente is Nancy Latour en pianiste Inge Reijn begeleidt ons.

Opbrengst voor het KWF

Helaas kan Corry Siffels ons jubileumconcert niet meer meemaken. Zij is begin vorig jaar overleden aan de gevolgen van kanker. Een nare ziekte waarmee veel mensen zelf of in hun omgeving te maken hebben. Daarom dragen wij dit concert op aan Corry en komt de opbrengst geheel ten goede aan het KWF.